نخودچینخودچی، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

دخی کیوت💗💗(نخودچی من)

یک ارمی و عاشق بی تی اس✨💜:))

شب یلدا95.....ولنتاین 2017

1396/4/13 18:06
نویسنده : اری✨💜
294 بازدید
اشتراک گذاری

   

طبق معمول هر سال ما چندتا شب یلدا داشتیم.‌‌

خوشبحال شما که انقد بهت خوش گذشت‌.

یه دامن توتو قرمز با یه هد قرمز خودم برات درست کردم....

یه بلوز سفید با تم یلدا و اولاف هم واست سفارش دادم...یه کلاه هندونه هم درستیدم....باشد که مورد قبول واقع شود..‌در ضمن کیک هندوانه....‌بیسکوییت هندوانه و....هم درست کردم...مرسی که انقد بهم انگیزه میدی برای همه چیز...مرسی هستی😘😘

...راستی عکسای خوبی که فک میکنی آتلیه هستند هم تو خونه و پشت بام توسط مامی گرفته شدن...

 

یه یلدا خونه مامان فاطی...

یه یلدا خونه ماجون..

یه یلدا هم هفته بعدش دعوت شدیم...خاله سعیده....

.....................

ولنتاین 95 ....هم سه تایی بودیم.....من و شما باهم کیک قلب و کاپ کیک و پاپ کیک درست کردیم و خونرو تزیین کردیم...با شمع و گل رز.....کلی بابایی سورپرایز شد...فقط نمیدونم چرا وسطاش یهو بهم رختی شما و گریه و بهونه...در صورتی که بابای مهربون زحمت کشیده بود تو دوتا جعبع یه شکل برامون کادو گرفته بود...خلاصه انقد گریه کردی که صدای  اعتراض بابا درومدخطا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)