نخودچینخودچی، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره

دخی کیوت💗💗(نخودچی من)

یک ارمی و عاشق بی تی اس✨💜:))

شهربازی ارم

1396/4/13 18:42
نویسنده : اری✨💜
578 بازدید
اشتراک گذاری

 

جمعه نهم تیر رفتیم شهربازی.‌‌.‌‌‌

با خاله لیلا و بابا امیر و من و آرنیکا گلی.‌‌

خیلی وقته وقت نمیکنم ..درست و حسابی از وقایع برات بنویسم و عکس بذارم.‌‌گفتم عکسهای شهربازی رو این دفعه بذارم نگی کی منو میبردین که هیچ وقت عکسش نیست..‌خخخخ‌.تقریبا ماهی دوبار شهربازی میریم....تابستونا رو باز و زمستونا سر بسته..‌همیشه هم کلی خوشحال میشی..‌‌..

 

راستی مرسی از نینی وبلاگ که امکان فرستادن مطالب با تلگرام گوشی رو هم فعال کرد..واقعا ایده خوبیه..

فقط کاش در مورد عکسها هم یه کاری بکنن..‌الان من با موبایل دارم مینویسم.‌ولی عکسهای گوشی رو هم آپلود نمیکنه..میگه حجمش بالاست..‌آخه عکسهای گوشی که..‌‌‌

حالا میرم با کامپی برات میذارم.‌‌‌.‌..

آخ جون موفق شدم...هورااااا....عکس گذاشتممم....واسه ارسال جدید عکس میفرسته...واسه ویرایش از گوشی نمیشه...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این قوی زیبا رو سه بار سوار شدی....استخر توپ دوبار....سرسره بادی سه بار......کلا پنج ساعت تمام بازی کردی بیوقفه و خسته هم نشدی...ماشاالله به انرژی شما بچه ها....شبشم شام رفتیم ...آبشار...بارانا و عمه مریم هم بعدش اومدن.....کل یهم اونجا بازی کردی.....برگشتنی انقد خسته بودی تو ماشین خوابت برد و من یه نفس راحت کشیدم.....جون پروژه خوابیدنت دوساعتی طول میکشه.....البته ساعتم حدود دو نیمه شب بودا...فکنکنی نه شب یه وقت خوابیی...مادر جان

 

 

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)