نخودچینخودچی، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره

دخی کیوت💗💗(نخودچی من)

یک ارمی و عاشق بی تی اس✨💜:))

کلاس اولی

1398/9/10 12:13
نویسنده : اری✨💜
423 بازدید
اشتراک گذاری

کلاس اولی مامان.
با سوادشدنت مبارک..
عزیز دلبندم هرچند که با دلخوش نرفتی...ولی میدونم که خیلی قوی هستی و آینده درخشانی در انتظار توست‌‌
از این به بعد یاد میگیری که هیچ کس به اندازه خودت ارزشمند نیست..باید به خودت عشق بورزی و همیشه بگی اول خودم.‌...یاد میگیری که همیشه همه چی به کام آدم نیست خیلی وقتا باید به حکمت خدا دلبسپاری و سر تعظیم فرود بیاری و روز به روز قوی تر بشی...من یقین دارم که تو به همه آرزوهات میرسی...میدونم که همه ی تلاشتو میکنی..‌میدونم که خلاق ترین و باهوش تزین دختر دنیایی و برای رسیدن به خواسته دلت قدمهاتو محکم بردار و مطمئن باش من و بابا همیشه در کنارتیم و ازت حمایت میکنیم...
دست خدا بهمراهت باشه نازدونه قشنگم...
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)