نخودچینخودچی، تا این لحظه: 11 سال و 3 روز سن داره

دخی کیوت💗💗(نخودچی من)

یک ارمی و عاشق بی تی اس✨💜:))

بارانا😍خوشمزه جان😍

1396/4/20 13:30
نویسنده : اری✨💜
538 بازدید
اشتراک گذاری

بارانا...خوشمزه جان..
این دختر عمه خوشمزه شما که یکم بهمن بدنیا اومده....قبلا برات نوشته بودم...ولی عساشو نتونستم آپلود کنم..الان با تلگرام دیگه راحت شدم
شما که کلا تصاحبش کردی و میگی خواهر من..هبچ کسی حق نداره بهش دست بزنه...بغیر مامانم کسی کاراشو انجام نده و بغلش نکنه..‌طفلی زنعمو عطیه رو هی بهش تذکر میدی که بده بچه رو به مامان من خق نداری بهش دست بزنی.‌‌.....تا جایی که یه شب بابا رضا قشنگ دعوات کردکه چرا هی میگی مامانم مامانم ..‌تازه نگفتم برات..خونه بابارضا اینا که میریم..میگی کارهای خونه رو هم فقط مامان من انجام بده زنعمو عطیه رو هل میدی و هدایت میکنی به نشستن...این الان دوست داشتنه عایا🤔




سمت راستی آرنیکا گلی...سمت چپی بارانا فندق




بارانا لحظه ی بدنیا اومدن




دوتا عشق




بابا رضا با نو ه های کوچولوش



عاشق این عکسیم که براش سه روزگیش گرفتم......اصلا انقد تپلی نبود...





پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)