نخودچینخودچی، تا این لحظه: 11 سال و 3 روز سن داره

دخی کیوت💗💗(نخودچی من)

یک ارمی و عاشق بی تی اس✨💜:))

سلام دخمل طلام.

1391/11/2 19:08
نویسنده : اری✨💜
456 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز 17 دی با بایی و خاله لیلا رفتیم سونوی لاریجانی توی قائم مقام. 

بماند که کلی معطل شدیم ومن باباییتو آورده بودم که شمارو ببینه و دکتر نذاشت بیاد تو .(بچم کلی خورد تو ذوقش الهی بگردم.)

آخه دکتر لاریجانی نبود بجاش دژم بود چقدم بد اخلاق.ایییییییییییییییی.

منکه چیزی از رو مانیتور متوجه نشدم.ولی گفت شما دخملی .دخمل گلی دخمل طلا.

هورااااااااااااااااا!!!!!!!!!!!!!!ی

آخ جون من وباباییت عاشق دختریم.بالاخره دونه ی سیبم تبدیل به یه سیب خوشمزه شدو سر شو آورد بیرون.

پرنسسم خوش اومدی به این دنیای قشنگ .

مهمترین نکته این هفته این بود که:

20 هفته تمام شد یعنی نصف راهو باهم طی کردیم.باید جشن بگیریم.هورررررررررررااااااااااااااا.

                                    جشن20 هفتگی

اینم عکس خوشمزه سونوت.البته فقط یکیشو گذاشتم.(تازه سیدیشم بهمون دادن ومن هرروز نگاه میکنم الهی قربونت برم دلم برات تنگ میشه خب):

سونو20 هفته

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)