نخودچینخودچی، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره

دخی کیوت💗💗(نخودچی من)

یک ارمی و عاشق بی تی اس✨💜:))

عکسهای 17 ماهگیت

1393/10/30 15:31
نویسنده : اری✨💜
833 بازدید
اشتراک گذاری

من عاشق هردوتون 

و عاشق این دوتا عکسیم که ازتون گرفتم        

 

 

 

دوتا عکس هم از ماههای پیش برات میذارم.

تو عکس زیر سه روز بود همش گریه میکردی دیگه داشتم از کوره در میرفتم هر کاری میکردم ساکت نمیشدی ..شیرم دیگه نمیخوردی..خلاصه دهنتو وا کردم دیدم چه خبره اون تو ..خونین مالین ..دوتا دندون اینجوری داشتی در میاوردی...دلم کباب شد..بمیرم براتگریه

 

آخه نیگاه کن چه جوری ژست گرفتی واسه عکس.محبت.حالا حقش هست گازت بگیرم.زبانبوس:

شمال کذایی که اصلا خاطره خوبی ازش ندارم.....

 

 

 

آرنیکا عاشق برگهای پاییزیه..هروقت میریم بیرون کلی باهاشون بازی میکنه/

شهربازی امیر پارس با نینیهای اردیبهشت 92 و ماماناشون

 

آرنیکا و پارسا:

 

 

محمد مهدی . آرنیکا .رها.مهدیس

 

 

آخرین جلسه  این دوره خانه کودک اردیبهشت:

 

 

 

نامزدی دوست بابایی:

 

 

قربون دخترم برم میخوایه چقدر مظلوم میشهزبانخندونکبوس

 

 

 

 

قربون ژستات برم من که اگه سرحال باشی هرکاری بگم میکنی: 

 

محبتبوسمحبتبوسمحبتبوسمحبتبوسمحبتبوسمحبتبوسمحبتبوس

 

پسندها (2)

نظرات (0)