نخودچینخودچی، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره

دخی کیوت💗💗(نخودچی من)

یک ارمی و عاشق بی تی اس✨💜:))

عمو عرفان دکتر شد.تیر ۹۶

1396/4/20 13:56
نویسنده : اری✨💜
716 بازدید
اشتراک گذاری


هوراااا عمو عرفان درسش تموم شد و رسما دکتر شد...

تبریک به خودش
تبریک به شما
تبریک به ما
تبریک به مامان فاطی و بابا رضا



آرنیکا ژست گرفته.‌ارش عکس میگیره






این کاپ کیکای خوشمزه رو هم من و آرنیکا گلی درست کردیم و بردیم مهمونی عمو عرفان منزل عمه مریم



دعا کن انشاالله عمو عرفان تخصص هم قبول بهشه..‌
و امیدوارم شما کوچولوهامون هم مدارج عالی رو طی کنید تو هر زمینه که دوست داشتید..

بوووووس به لبای قند عسلت جیگرم
و با تشکر از عمه مریم واسه این مهمونی و زحمتی که کشیده بود
.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نیلارز
23 مرداد 96 2:36
سلام مامان ارنیکا جآن وبلاگaisel.niniweblog.com تقلبی هست و برای خیلی از وبلاگ ها پیام میزاره که لینکش کنند مواظب باشید و اعتماد نکنید.مدام به وبلاگ من میومد و من نظراتش رو جواب نمیدادم ، انقدر مزاحمت ایجاد کرد که درخواست حذف وبلاگم رو برای مدیریت وبلاگ فرستادم. و یک وب جدید با اسم مستعار جدید باز کردم.این آدرس جدید هست که فقط به دوستای قدیمی و مورد اعتماد دادمwww.nilarose.niniweblog.com.مطالب رو رمز دار مینویسم و رمز کلمه ی "نیلگون هست