نخودچینخودچی، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره

دخی کیوت💗💗(نخودچی من)

یک ارمی و عاشق بی تی اس✨💜:))

نوزروز 92.

1392/1/2 13:33
نویسنده : اری✨💜
321 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام صدتا سلام.قلب

چطوریایی دخمل طلام؟قلب

امروز دوم فروردینه 1392.

عیدت مبارک عروسک مامان.ماچ

ایشاالله سال دیگه سر سفره هفت سین من دارم از دست تو موهامو میکنمو و شما میخندیو باباییتم داره طرفداریتو میکنه.هه هه هههههنیشخند

باباییت تا یه ساعت قبل سال تحویل سرکار بود.ناراحتبعد سال تحویل و دادن عیدیهامون رفتیم ناهار خونه بابای بابا.عمه اینام اونجا بودن.ولی پسرعموهات مشهدن نبودن.

برای همشون عیدی خریدیم.بابابزرگت به من و باباییت عیدی داد ولی وقتی مامان بزرگت گفت پس دخترشون چی گفتن من تا نبیینمش عیدی نداره.دل شکستهو باباییت دوباره رفت سرکار من موندم اونجا و آخرشبم اومدیم خونه.افسوس

دیشبم رفتیم خونه بابای خودم .استادمم اونجا دعوت بود.کلی کادو و عیدی .برای شما یه سارافون جین و یه شلوار جین خوشمل و کوچمولو(الهی قربون دستو پای کوچولوی بلوریت برم من خوشمزه مامان.)مامانمم کلی قربون صدقت رفت.باباییتم یه کتونی آدیداس عیدی گرفت.و منم پول.

الانم تنها نشستم پای کامپیوتر و باباییتم سرکارههههه.گریه

اینم سفره هفت سین امسالمون:

 

 

 

 

 

 

 

 نینیه 30 هفته:

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)