نخودچینخودچی، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره

دخی کیوت💗💗(نخودچی من)

یک ارمی و عاشق بی تی اس✨💜:))

واکسن دوماهگی

1392/4/25 17:04
نویسنده : اری✨💜
278 بازدید
اشتراک گذاری

عسل مامان امروز تو 62 روزگیش آماده شد تا به جنگ میکروبها بره و قوی بشه.

دیروز بردیمت بهداشت قد و وزنتو گرفت ولی واکسنتو نزد.متفکر

دیشب طبق معمول تا صبح بیداربودی هر چی بهت گفتم مامان جون بخواب صبح کسل نباشی واکسن داری به خرجت نرفت که نرفت.ناراحت

القصه صبح ساعت9 با بابایی و خاله رفتیم چقدم شلوغ بود شدیم نفر30 که خوشبختانه خیلیلا نبودن ساعت10 نوبتمون شد.

الهی بگردم که به زور از خواب بیدارت کردم و اونام بلافاصله دو تا سرنگ تو پاهات کردن و سریع هم قطره فلج اطفال ریختن تو دهنت.اولش ضعف کردی ولی زودی آروم شدی و تا 2 ساعت بعدشم خوب بودی ولی از ساعت12 با یه جیغ بلند شدی و سه و ساعت و نیم گریه کردی و کبود شدی  الهی بمیرم پاهات درد میکرد بخصوص پای چپت که سه گانه زده بودن.

پاهاتو با یه دستمال شل بستم که کمتر تکون بدی الانم قطره استامینوفن دادم خوابیدی.

شیرم نمیخوری.نمیدونم باید چیکار کنم؟توروخدا مامانی همکاری کن که تبت بالا نره.الان تازه یه کم گرم شدی.نگران

خداکنه امشب زیاد اذیت نشی و شیرم بخوری.من خیلی میترسماسترس

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

صدف
3 مرداد 92 16:50
نرگس جون خدا حفظش کنه واستون .عکسای دو ماهگی آرنیکا جون هم بزاری بهتر میشه