نخودچینخودچی، تا این لحظه: 11 سال و 6 روز سن داره

دخی کیوت💗💗(نخودچی من)

یک ارمی و عاشق بی تی اس✨💜:))

مامانو ببخش.

1392/7/3 1:43
نویسنده : اری✨💜
293 بازدید
اشتراک گذاری

نازگل اردیبهشتی من...

مامانو ببخش.

ببخش اگه گاهی اعصابم به ریختس و حوصله خودممندارم.

ببخش که یه وقتایی کم برات میزارم

ببخش اگه کوتاهی میکنم

ببخش اگه یه وقت شبا بیشتر از دوساعت خوابم میبره و تو بی شیر میمونی.

ببخش اگه یه روزایی مثل دیروز......

.

.

(خودت که مامان شدی برات تعریف میکنم.)

ببخش اگه به(بعضیا) نمیتونم چیزی بگم و تو اذیت میشی و این موضوع هی تکرار میشه.

ببخش اگه گاهی تو با شوق میخندی و دست و پا میزنی ولی من دلم گرفته و دارم اشک میریزم.و لحظه ای بعد خنده ات محو میشه و معصومانه نگاهم میکنی.

ببخش اگه اونطور که باید مامانه خوبی نیستم.

ببخش

ببخش

ببخش

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

alpina
3 مهر 92 16:12
سلام نرگسی خوبی؟ چقدر جیگر شده آرنیکا. دلم براش تنگ شده.
چرا اینقدر داغونی تو؟ مواظب باش افسردگی نگیریا.

.............
نرگس:سلام زائوی جدید.
آرنیکا:مرسی خاله مزگان.
قسمت نمیشه بیایم جوجه تو رو ببینیم.دلم براش غنج میرههههههه.