نخودچینخودچی، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

دخی کیوت💗💗(نخودچی من)

یک ارمی و عاشق بی تی اس✨💜:))

مامان هرچی سرما این چندوقته بوده خورده.

1391/10/13 13:15
نویسنده : اری✨💜
298 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جوجه ی مامان.میدونم که تو خوبه خوبی.خداروشکر . ولی مامان سرماخورده شدید.بدنم درد

میکنه وسردردم دارم آبریزش بینی هم که دیگه نگو.تهوع هم بدتر شده زنگ زدم به دکتر گفت باید

داروهای ضدتهوعرو بخوری که بازم نمیخورم(بس که رو دارم) واسه سرما خوردگی هم فعلا چون سن

بارداریم کمه دارو نمیشه بخورم فقط آب نمک سرم شستشو و بخور گرم واستراحت .(چشم)

 

بابایی هم از من گرفته الهی بمیرم براش .شبا خسته (شاخاش شکسته...زخم و زیلی و  )میاد خونه

 تازه باید قیافه ‍ی پژمرده منم تحمل کنه.

 

خاله لیلام با مامانم(طفلکی با پای مریضش)دیروز کل خونمونو آب و جارو کردن  و تر و تمیز.»به به .خوش

به حالم.(همسایه ها یاری کنین تا من شوهرداری کنم)

 

به خاطر تو نخودچی مامان همه چیزو تحمل میکنم.ناراحت مامان نباشیا.

                                          "  بوس به لبهای قند عسلت  "

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)