نخودچینخودچی، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

دخی کیوت💗💗(نخودچی من)

یک ارمی و عاشق بی تی اس✨💜:))

اولین مروارید

1392/10/25 3:13
نویسنده : اری✨💜
223 بازدید
اشتراک گذاری

گریهگریهگریهگریه

کلی مطلب نوشتم اومدم ارسال کنم پاک شد.اوه

حالا دیگه کی حال داره بنویسهنگران ساعت از دو نیمه شب گذشته.تازه دیگه یادمم نمیاد که.یول

از اول شروع میکنیم.....

سلام دردونه ی مامان.قلب

اولین مروارید قشنگت امروز در صدف رویت شد.

ساعت 2 سه شنبه 24 دیماه 92. هورااااااااااااهورا

جونم برات بگه امروزی که گذشت با عمه مریم رفتیم واسه مولودی و خونه ی جدید عمه فخری هدیه بخریم.

اونجا شما ازون میوه های آهنربایی رو یخچالی برداشتی هرکاری کردم نتونستم ازت بگیرم پولشو دادیم و اومدیم.شما هم هی میکردی تو دهنت منم میترسیدم قورتش بدی مواظبت بودم که یهو کلشو کندی دستمو کردم تو دهنت اونو در بیارم دیدم بعلهههههههههه یه چندتا چین چین زبر رو لثه هاتهههههههههههقلبماچهورا

دیروز هم رفتیم آتلیه و مامان کلی عکس خوشگل ازت گرفت .شانس آوردیم آتلیه ماله خودمونه وگرنه چی میشد.متفکرخیلی گریه کردی از صبح تا شب اونجا بودیم.کلی هم بابا نصی رو اذیت کردیم.

ولی دیروز دست کشیدم رو لثه هات هنوز خبری نبود.

وایییییییییی.استرس جفتمون راحت شدیم.یه ماه بود که هم پدر منو درآوردی هم خودتو.مریضم که شده بودی....

شبا هم که هر یه ربع بیدار میشی و گریه میکنی و یه ذره شیر میخوری و میخوابی.خمیازه

ولی داغون شدما.اوه

ایشالله کباب خوردنت عزیزم.ماچ

خدا کنه بقیشو  بی دردسر در بیاری خوشگل مامان.

راستی هرکاری کردم نذاشتی برات عکس بگیرم که اینجا بذارم و دندونه خوشگلتو نشون بدم.

امشبم عمه مریم اینا اینجا بودن و کل روزی هم که گذشت به خرید و مهمون داری گذشت خیلی خسته شدم.

بازم راستی وقتی فهمیدم دندون درآوردی  از تو کالسکه بیرون آوردمت بغلت کردم بوست کردم تو هم اولش کلی ذوق کردی بعدشم هی صورتتو میمالیدی به صورتم و خودتو لوس میکردی.خوشمزه ی مامان.بخورمتخوشمزه

تمام دلخوشی من توی این روزهای سخت که بابا امیرت زیاد پیشمون نیست فقط تویی.

                               ماچبووووووووووووس به لبهای قند عسلتماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مریم
28 دی 92 15:44
سلام نرگسم خوبی بیا اینم دندون هی گفتی دخترم بی دندون مونده ایشالله کباب خوردنش قربونش برم الهی فعلا کیانه من مونده بی دندون هییییی .............. سلام عزیزم.مرسی. ممنون خاله جون. ایشاالله دندونه کیان جون