نخودچینخودچی، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

دخی کیوت💗💗(نخودچی من)

یک ارمی و عاشق بی تی اس✨💜:))

هفته دوازدهم و غربالگری سه ماهه اول

1391/10/26 9:46
نویسنده : اری✨💜
368 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دونه ی سیبم.چطوری عجیجم؟

امروز 27 آبانه .ببخشید ایندفعه بهت دیر سرزدم .بخدا تمام لحظات خوابو بیداریمو دارم به تو فکر میکنم جدیدا

خوابتم میبینم.این دوهفته پدرم دراومده خیلی روزای بدی بود.از بس بالاآوردم زخم معده وزخم گلو گرفتم.فک

کنم دیگه معده ام سوراخ شدههههه.!!!!!!!!!! 

البته اشکالی نداره گل مامان اینا محکمترو صبورترم میکنه تا خودمو واسه ورود شما آماده کنممممممم.

یه وقتایی میشینم گریه میکنم مثل نی نی کوچولوها.شما یاد نگیریا!!!!!!!!!!

سه روز پیش با بابایی و خاله لیلا رفتیم بیمارستان پارس واسه سونوگرافی و آزمایش خون .بیمارستان پارس

جزئ بهترین آزمایشگاه های  خاور میانه است.سونوگرافی ها رو میفرسته آلمان پیش دکتر برادران و حدود دو

هفته بعد جواب میدن.

دکتر گفت نی نی نخودچی ما 6سانتو 3 میلیمتره( الهی قربونش برم) و گفت ماشاالله خیلی هم فعاله !!!!!!!!!

نازی.....یه وری لم داده بودی و یه پای کوچولو که هنوز کاملم نشده بودو چنان تکون میدادیو ضربه میزدی

به شکم مامان که نگو.وگفت علت تهوع زیادتم فعالیت زیاد نینیتونههههههههههههه!!!!!!!!!!!!!!!!!!

معلوم نشد پسملی یا دخمل!!!!!!

عمه فخری پاستور ریخته و فال ابن سینا گرفته که شما پسری.مژگان عمه میگه شما دخملی.عمو علی

هم  میگه پسملی.چه میدونم مامان فاطی میگه بهم مامانه کسری بابای خودمم میگه پسرررررررره.زن

عموتم اولا میگفت دختر الان میگه پسر بلاست.

واسه منو باباییت که اصلا فرقی نمیکنه خداییش سلامتیت مهمه و بس.......

راستی زنعموت یه نینی ناز داره  که تپلی و سفیدو خوشگله که 9 ماهست ولی مریضه.شما که پاکترین

موجوده زمینی براش دعا کن که ایشاالله تا تو بیای اونم خوب بشه و بشه همبازیت.منم کلی از خدا

خواستم .آمیییییییییییین.

ببخشید اگه مامان شمارو ناراحت کرد.بووووووووووس.

راستی امروز 2 محرم بودو من برای سلامتیت نذر کردم. 

 

دوستت دارممممممممممم......عاشقتمممممممممم.............دیوونتمممممممممممم..............

زودتر این 9ماه تموم بشه و بیاااااااااااااااااااااااا.من از خدا یه نینی سالم  صالح  و  صبور  خواستم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)