نخودچینخودچی، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره

دخی کیوت💗💗(نخودچی من)

یک ارمی و عاشق بی تی اس✨💜:))

دایرة المعارف آرنیکا

1393/7/30 10:28
نویسنده : اری✨💜
343 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل مامانی.

کلی حرفای قشنگ جدیدا مزنی.

ماما بدل///یعنی بغلم کن.

پا ///یعنی کفش پام کن.

آبیش///آبی

هاپو  و  هاپ رو میگی

پیشی  میگه  میو

جوجه میگه....شما میگی جک جک و جوجو  هم میگی

ببعی رو خیلی وقته میگی

گاوه  ما ما

کلاغه  قارقار

بابایی شیطونت گیر داده بود الاغم یاد بگیری که بالاخره موفق شد.چشمک.. میگه الاغه میگه ...میگی ع ع...یه وقتی با کلاغم اشتباه میگیری....اونم میگی ع ع.قه قهه

ممنون رو خیلی قشنگ میگی میخوام بخورمت.خوشمزهبوس

ادای بیشتر کلماتی که میشنوی رو در میاری.بقیش فعلا یادم نیست بعدا بهش اضافه میکنم

....................

عاشق برنامه خندوانه شدی منم مجبور شدم ضبطش کنم تا هر وقت خواستی برات بذارم.

خیلی خوشگل میرقصی محبت انگار عربی ترکی قاطی خندونک

الان اومدم اضافه کنم...به بغل میگی بدل.....بالا رو خوب یاد گرفتی یکسره مگی بالا بلال یعنی منو بذار رو صندلی کامپی...

ایا  یعنی بیا.

بیریم یعنی بریم/  للا یعنی لیلا.....

خیلی خوشگل بوس میکنی و بوس هم میفرستی و با همه دست میدی.

وقتی میگم این ماله کیه ..میگی ماله منه.

میگم عشق من کیه میگی من.....  میم   رو میکشی.

شیر رو درست میگی  و  به ماست میگی مات

بستنی دوست  داری و خودت سر یخچال میری برمیداری و یه نصفه معمولا میخوری...و بهش میگی بس.

باز  میگی یعنی باز کن وقتی در یه چیزی بستس.

امیر رو قشنگ میگیمحبت

موقع خواب میگی لا لا لا.

صبحها بیدار میشی سلام میکنی...میگی  س  آم.

سیب رو درست میگی   ..ولی خیلی بندرت میخوری..نارنگی رو دوست داری و میگی نانگی...عباس رو هم درست میگی...فقط سریع ادا میکنی...

پشت تلفن مفصل با همه حرف میزنی و کلی دستتو تکون میدی و اینور و اون ور راه میری و چیزایی رو با دستت نشون میدی..

میگم بهت شب بخیر شما هم میگی شب به.

خیلی شیرین و بامزه حرف میزنی قربونتتتتتتتتتتتتت برممممممممممم الههههههههههییییییییییی

 

پسندها (2)

نظرات (1)

مامان مرجان
26 آبان 93 1:10
بخولمت جوجه کوشولو ...................