نخودچینخودچی، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره

دخی کیوت💗💗(نخودچی من)

یک ارمی و عاشق بی تی اس✨💜:))

پایش 15 ماهگی

1393/7/30 10:42
نویسنده : اری✨💜
508 بازدید
اشتراک گذاری

گلم اینسری مشاورت خانم زمان زاده بود یعنی خودم خواستم که عوض بشه از اون دوتا راضی نبودم.

واسه وابستگی زیادت به من ...گفت تو این سن کاملا طبیعیه.

واسه از شیر گرفتن گفت 18 ماهگی دیگه باید بگیری ....بعد سه ماه هم پوشک...که من بعید میدونم به این راحتیا بتونم از شیر بگیرمت...دکتر خودتم گفت بهتره دیگه از شیر بگیریش تا غذا خوردنش خوب بشه..

واسه غذا نخوردنت دکتر طب سنتی رو پیشنهاد کرد که  من مشاوره گرفتم گفتن بهت سوزن میزنن پشیمون شدم نبردمت.

واسه خوابت هم هم دکتر طب سنتی و هم از شیر گرفتن و جدا کردن.

از 15 ماهگی اتاقتو جدا کردم..البته کاملا فرمالیته هست.خندونک.چون یه ساعت بعد خوابیدن هی بیدار میشی شیر میخوای میگی ماما  ماما   ( یعنی هر یه ربع تا نیم ساعت )و بعد ده باری که اومدم تو اتاقتو رفتم دیگه پایین تختت دوتایی میخوابیم و یه وقتایی هم به تخت ما میای...کمر واسم نموندههههههههههخسته

واسه اخم کردنو و دعوا کردن گفت معنیشو از 9 ماهگی میفهمن  و دختر بچه ها شنیداری هستند و پسرا دیداری...

اگر کار اشتباهی میکنه باید هر بار بهش تذکر داد چون تو حافظه کوتاه مدتش هست و از بین میره ...ولی این در مورد شما صدق نمیکنه کاملایادت میمونه و یه نگاه موذیانه و شیطون به من میکنی و یواشکی دوباره میری انجام میدی..کاملا معلومه که میدونی اشتباهخنده...

گفت چیزی میخواد حتما بهت بدیم و نه نشنوی تحت هیچ شرایطی ولی در دنیای واقعی امکانش نیست مثلا خونه کسی میری نمیشه که آزاد باشی..البته هستن دور و بر من مادرایی که اجازه میدن بچشون خونه مردم همه کار بکنه ..ولی من معذب میشم.

ودر ادامه:

تقلید کردنو باید یاد بگیری مثل اخم و خنده که شما بلدی  و گفت واسه هوش هیجانی خوبه تقلدید کردن.

قبل از انجام هرکاری حتما بهت اطلاع بدیم و هر چیزی رو کامل توضیح بدیم.مثلا گیم دختر قشنگ یه ربع دیگه بیا حاضر بشیم بریم خونه مامانی..

 

با توجه به شرایطت و چیزای که من ازت گفتم گفت هیجاناتش خیلی بالاست..باید زیاد باهاش بازیهای حرکتی کنید مثل دنبال بازی و بپر بپر...توپ بازی و توپ تو سبد انداختن....

واسه دیر خوابیدن و کم خواب هم گفت هم خیی تو روز بازی کنیم باهات...و هم حمام قبل خواب و هم ماساژ گودی کمر و کلا ماساژ بدن.

خمیر بازی هم واسه تخلیه خشم خوبه......گفتم گاهی دست خودتو گاز میگیری گفت ممکنه ماله دندون باشه ولی بطور کل با خمیر بازی خوب میشه...گرد کنی لوله کنی مشت بزنی...که بعد درآوردن 12 دندون خوب شدی و فعلا خبری از دندونای نیش نیست.

از دست کاری ازش ناراحت میشید 2 دقیقه تنهاش بذارید...  و بعدش بهت بگیم که از اون کارت ناراحتم.

هل دادن اشیا... لمس کاغذها و پارچه ها ی مختلف.....تلفن اسباب بازی داشته باشی و حرف بزنی باهاش ..با نخ کاموا  مهره و دکمه درشت رو نخ کنی واسه تمرکزت...

تلویزیون فقط یه ساعت در روز که شما جدیدا گاهی بیشتر نگاه میکنی و این اصلا خوب نیست.

بکن نکن اصلا نداشته باشیم چون قسمت آمیبدال مغز هنوز کامل نشده...

جیغ زدنت گفت طبیعیه میخواد ارتباط برقرار کنه که این روزا دیگه جیغ نمیزنی..

جرات مندی بهت بدم پله هارو بالا پایین کنی.

تو اتاق تاریک  چراغ قوه روشن و خاموش کنم

قصه و شعر خیلی زیاد با ریتم و آهنگ

به زبان بچگانه دیگه صحبت نکنیم.

حل مسئله:

بزرگ و کوچیک و متوسط باهات کار کنم با مقوا.

صبر کردن بهت یاد بدم.اول در حد یه مکث  و بعد در حد 2 دقیقه..

جوراب قرمز  آبی بهت بدم بگم لنگه هاشو پیدا کن..

آب نباتی چیزی داخل یه ظرف با دیواره بلند که خودت درش بیاری که اگه نشد ظرفو برگردونی ...که کاملا مهارت داری تو این زمینهخندونک

واسه سوراخ کردن گوشتم گفت اشکالی نداره الان ولی من کماکان میترسم ترسو.ایشالله بعدا خودت بزرگ شدی میری انجام میدی.زبان

در کل گفت 1.5 از شیر گرفتن بعد جدا کردن اتاق بعد پوشک ...

که من اول اتاقتو جدا کردم و خیلی سختم شده..

و در آخر گفت شما گل مامان خیلی دختر ماه و دوست داشتنی هستی.

                                        بوسبووووووووووووووووس به لبای قند عسلتبوس

محبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبت

پسندها (3)

نظرات (2)

مامان نی نی
30 مهر 93 10:57
سلام خوبید.چه وب خوشگلی دارید. خوشحال میشیم قدم رنجه کنید بیایین تولدمون.مرسی
مامان مرجان
26 آبان 93 1:08