نخودچینخودچی، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره

دخی کیوت💗💗(نخودچی من)

یک ارمی و عاشق بی تی اس✨💜:))

دومین یلدای آرنیکا گلی

1393/10/14 21:15
نویسنده : اری✨💜
657 بازدید
اشتراک گذاری

 

عکسهاییکه خودم برات تو آتلیه گرفتم .ول دیماه 93...

بهمراه یه تعدادی دیگه و چندتا تا پایان دو سالگیت که همشونو مثل پارسال یه آلبوم دیجیتال خوشگل میکنم. 

     

 

از اینجا به بعدم واسه شب چلست تو خونه خودمون. 

اینم عکست با دوستت ثمین دختر خاله الناز.

قسمت خوشمزه که با خاله لیلا آماده کردیم...و ماجون (که شما به مامانه من میگی)قسمت تدارکات و شست و شو بود.

و بیسکوییت هندونه ایهاییکه فقط به عشق خودت درست کردم و خیلی دردسر داشت و وقت گیر بود..البته چون دفعه اولم بود..

یه ظرف خونه مامان فاطی بردم و یه ظرفم شب چله و یه ظرفم آماده کرده بودم که شب چله ای حسین رو واسه خانومش میبریم ببرم اونجا که یادم رف

 

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان
2 بهمن 93 14:41
بلندترین شب سال هم خورشید را ملاقات خواهد کرد و این یعنی بوسه گرم خداوند بر صورت زندگی وقتی همه چیز یخ می زند ...... مرسی از جمله قشنگت مامی پارسا جونمممممممممم