نخودچینخودچی، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره

دخی کیوت💗💗(نخودچی من)

یک ارمی و عاشق بی تی اس✨💜:))

نوروز 94

1394/1/9 15:59
نویسنده : اری✨💜
1,308 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامانی

دومین بهار زندگیت مبارککککککککککککک

ارزو میکنم 200 بهار صحیح و سلامت باشی...

الان نشستی رو صندلی جلوی میز کامپی..من نصفه دارم مانیتورو میبینم..هی میکشی سمت خودت...

کیبوردم تا جاییکه میشه کشیدم سمت خودم...نمیدونی با چه فلاکتی دارم مینویسم.

رفتی بالای میز...

امشب خونه خاله مرجان دعوتیم...فعلادیگه نمیتونم بنویسممم

بازم برمیگردم...

  

سبزه هایی که با عشق برای دختر قشنگم درست کردم:

 

رفتیم گل سرخ من ناخن بذارم واسه مهمونی انقد با مزه در مورد لاک حرف میزدی خانومه عاشقت شده بود بعد از من واسه شماهم لاک زد و کلی قربون صدقت رفت:

عاشق بچه هایی ..اینجا خونه خودمونی خاله مرجان اومده بود عید دیدنی هرکاری ایلیا میکرد شماهم تکرار میکردی...ایلیا روم خیلی دوست داری

 تولد سامیار که کلی بهت خوش گذشت ..یکسره رقصیدی و بازی کردی..سعیده جون یه نینی دیگم تو راه داره که مرداد بدنیا میاد و اسمش آرسام.

کفش پاشنه بلند دوستداری...خیلیم بهت میاد قرطی خانوم...این کفشهای خاله است...یا بقول خودت فاله

پای ماجون زخم شده بود شما فوری گفتی مامان چسب بده و براش زدی

پای خاله بیچاره که داری براش لاک میزنیخندونکچشمکبوس

 

پسندها (2)

نظرات (1)

لاله
14 فروردین 94 1:04
سلام عزیزم سال نو مبارک ان شاء الله همیشه به خوشی و شادی. من اگه به مهدی بگم میخواهیم جایی بریم لباساش رو میاره لباسایی که پوشیده در میاره و تا وقتی که از درخونه نریم بیرون همینجور لج میاره. امیدوارم آرنیکا اینجوری نباشه. عکسای دخمل خاله رو دیدم ماشالله خانوم شده دیگه. از طرف من یه ماچ گنده بده. .... .مرسی لاله جون.. آرنیکا کلا لباس پوشیدنو دوست نداره بخصوص لباسای دخترونه و همیشه با کلی گریه باید بپوشونمش....لباس تو خونه ایها شو خیلی دوستداره..و با همونا میخواد همه جا بیاد