نخودچینخودچی، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره

دخی کیوت💗💗(نخودچی من)

یک ارمی و عاشق بی تی اس✨💜:))

91.9.22

1391/10/26 16:21
نویسنده : اری✨💜
289 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نخودچیه مامان .خوبی جیگر طلام؟

الببته الان دیگه خیلی بزرگتر از یه نخودچی شدی.

الان تو چند وققته؟؟؟؟؟؟؟؟

هرکی یه چیزی میگه :

                           بهحساب ان تی شما باید 16 هفته و 4روز باشی

                           به حساب دکتر توکل 17 هفته   

                           به حساب دکتر آقاخانی 15 هفته و 5 روز

                          وبه حساب خودم 15 هفته و یک روز!!!!!!!!!!!!!متفکر                                                                                                                                                                                    میترسم اگه قرار باشه سزارین کنم.اینجوری یه وقت خدای نکرده زودتر از موعد به دنیا نیارمت!!!!!!!!!!!استرس    

 

حال خودم:یه کمی تهوعم کم شده.دیروز صبح داشتم میمردم ولی الان خوبم.

دیشب بابایی ویار کله پاچه کرده بود منم که فقط گوشتشو میخورم.مامان فاطی هم تنها بود اومده بود خونه ی ما.خاله لیلام که استخدام اجباری و بدون حقوق منزل ماست. بعد خوردنش دلم سفت شد مثله سنگ. ترسیدم.باباییت گفت نگران نباش زبون خوردی بچه جون گرفته داره عکس العمل نشون میده.      

نخود چی جان:الان در هفته 17 حدود 13 سانت و  155 گرمه.اندازه یه گلابی بزرگ خوشمزه.                به به!!!!خوشمزه                                                                                                                                                      ل                                                     

راستی یادم رفت بگم من دلم لگد میخواد زود باش تنبلی نکن ماله همه دوستام دارن لگد میزنن!!!!!!!!!دل شکسته

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)