نخودچینخودچی، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره

دخی کیوت💗💗(نخودچی من)

یک ارمی و عاشق بی تی اس✨💜:))

هفته 15

1391/10/26 15:23
نویسنده : اری✨💜
345 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دونه ی سیبم.چطوری لپ کشونیه مامان؟ 

امروز شما نمیدونم دختر یا پسر قشنگم رفتی توی 15 هفته و 4 روز.

یعنی الان تقریبا 11سانتی متری و حدوده 70 گرم وزن دا

دیگه یه وقتایی تکوناتو حس میکنم. هرچن هنوز با صدای آب همراهه.

امروز یعنی 15 آذر تصمیم گرفتم یه وبلاگ برات درست کنم.(توضیحاتش قبلا داده شده.)با اینکه فتوشاپ خوب بلدم ولی از وبلاگ زیاد اطلاعات ندارم.به هر حال درستش کردم.

راستی گل مامان بعد چرخیدن تو اینتر نت یه سات مخصوص نی نی ها و مادرای باردار پیدا کردمو عضو شدم کلی هم دوتای خوب پیدا کردم:

رییس تاپیک اردیبهشتی ها :سهیلا.

دوستای دیگم:ترب. درسا. فندق .رها. پریسا. فسقلی. یسناو....

دیروز تصمیم گرفتم دکترمو عوض کنم و کردم.رفتم پیش زهرا توکل که خیلی ازش تعریف میکنن.سه ماه سه ماه وقت میده و خیلی سرش شلوغه تازه ما پارتی مامان فاطی رفتیم 3 ساعت تو نئبت نشستیم.دکتر بدی نبود ولی سه تا سه تا مریض میفرسته تو.نمیدونم چیکار کنم!!!!!!!!!!

دکتر گفت چون نی نیم پایینه باید شکم بند بارداری ببندم که باباییت برام خرید.سونوی تععین جنسیتم برام نداد گفت یه ماهه دیگه.ناراحت                                                           

باباییت که میگه فرقی نمیکنه ایشاالله صحیح و سالم باشه.

باباییت خیلی مهربونه وکلی تلاش میکنه که من و شما آسایش و رفاه داشته باشیم.(الهی فداش شم)  همش میگه برو یه دکتر خوب و یه بیمارستان عالی هزینه اش مهم نیست.

 

وای داشت یادم میرفت تو این 3.5 ماهه با این همه بالا آو.ردن بازم 5 کیلو اضافه کردممممممممممممم!!!!!!!!!!!متفکر  

مامان جون هم هی چندروز یه بار غذاهای خوشمزه درست میکنه میده به دایی برام بیاره.(دستش درد نکنه.قلب

خیلی خیلی مراقب خودت باش.

هم روی ماهتو هم لپاتو هم لباتو... همه جاتو میبوسم.ماچ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)