نخودچینخودچی، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره

دخی کیوت💗💗(نخودچی من)

یک ارمی و عاشق بی تی اس✨💜:))

خرداد و تیر94

1394/5/31 0:26
نویسنده : اری✨💜
538 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامان قشنگم..محبت

خلاصه این جند وقته ..... چون حافظه ام ذغالیههههههههههگیجخندونک

.توی بهار و تابستون زیاد پارک و شهربازی بردیمت.

توی خرداد هم یه سفر 4 روزه  رفتیم شمال باخاله و دایی و ماجون و باجون و بابا امیر و شما و خاله مرجان و خاله سمانه وشوهر و بچه هاشون.... تو یه ویلا بین نور و محمود آباد بودیم.جنگل نور رفتیم و دوبار لب دریا که انقد جیغ زدی و گریه کردی که من توبه کردم...تا حالا آبو دوست داشتی نمیدونم اونجا یهو چیشد همش میترسیدی و داشتی میلرزدی..من تورو دورتر از ساحل بردم که آروم بشی ولی کماکان میلرزدی..ببخش منو مامانی که دعوات کردم واقعا عرصه رو بهم تنگ کرده بودی.در کل خوش گذشت.عکساشو بعدا برات میزارم عشقم 

دوتا سفر یه روزه هم دوباره رفتیم .بابا نصرت ویلا خریده...چک و کارای اداریشو  و فرنیش ویلا رو باباییت براش انجام داده.بابا نصرت گردن من حق زیاد داره.

اتقاقات مهم دیگه خونه فروختن بابارضا اینا و جابجایی شون.

و بردمت پیش مشاور..که همه رو برات یادداشت کردم . یه پست کامل بعدا در مورد این موضوع میزارم شاید بدرد بقیه  دوستام هم بخوره..

خلاصه مطالب اینکه  بعداز سوالات خانوم زمان زاده و اتفاقات این چند وقته  که من تعریف کردم ...

دختر باهوشی هستی و تمرکزت خیلی بالاست و همه چیت نرمال و مقتضی سن خودت و هوش ادراکی و بعضی رفتارات بیشتر از سنت هست..دور سرت بگردمممممممم.

آهان تا یادن نرفته..

بهت میگیم آرنیکا بابا امیر چی میگه...میگی دور سرت بگردممممممم

میگیم ماجون چی میگه ...میگی عزیز عزیز  جون جون

باباجون چی میگه...کی سوار میشه.

فاله لیلا چی میگه.عشقم بیا جلو چشمم

مامان نردس...فوشدل مامان نیافتی....

اینا چیزاییکه ما برات زیاد استفاده میکنیم و شما بعنوان تیکه کلام ما یاد گرفتی

پسندها (1)

نظرات (0)