نخودچینخودچی، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره

دخی کیوت💗💗(نخودچی من)

یک ارمی و عاشق بی تی اس✨💜:))

چیکده پاییز و زمستان94و از پوشک گرفتن

1395/2/5 21:24
نویسنده : اری✨💜
356 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام.بوس

دختر مامان اول بهمن شروع به تمرین به پوشکی کرد..محبت

یه هفته هم بیشتر زمان نبرد..آفرین دختر قشنگم...بوس

البته یه بارم تو دو سالگی  تلاش کردم..دوهفته خوب بودی و خشک..ولی یه بار یه جا یادت رفت بگی من یه کوچولو اخم ردم و .../غمگین

کلا دیگه نگفتی.اونجا اشتباه از من بود..ببخشید دخترم..متنظرگریه

نه اینکه زود حرف افتادی و بیشتر از سنت میفهمی .. (هزار ماشاالله )

من همش توقع یه دختر 6 ساله یا بیشترو ازت دارم..اطرافیانم همین حسو بهت دارن...توقع زیادتر از سنت ازت دارن..تعجب

به  هر حال این  مرحله هم با موفقیت انجام شدتشویق.البته از چندماه قبل کلی استیکر چسبوندم تو حمام..همونجا که قصریتو گذاشتم واسه تمرین...گاه به گاهم تمرین کردیم.کلی ذوق استیکر رو داشتی..هربارم که پروژه با موفقیت انجام میشد دوتا استیکر جایزه میگرفتی.آرام

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)