نخودچینخودچی، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره

دخی کیوت💗💗(نخودچی من)

یک ارمی و عاشق بی تی اس✨💜:))

سومین یلدا آرنیکا گلی

1395/2/5 21:23
نویسنده : اری✨💜
506 بازدید
اشتراک گذاری

سومین یلدای آرنیکا گلی

این عکسها تعدادی از عکسهای آتلیه خودمون..که خودم زحمتشو کشیدمخندونک

.......................

شب یلدا دعوت شدیم خونه ماجون

من و شما باهم دیگه یه کیک هندونه خوشمزه درست کردیم و بردیم.خوشمزه

و اونجا هم دسر هندونه و  بیسکوییت درست کردیم و هندونه ها رم توپی تزیین کردیم.

عکساش هنوز تو موبایلهمتنظرخطا

ماجون و باجون یه کادو خوشگل بهت دادنجشن

یه خونه که خیلی دوسش داری و میری توش بازی میکنی..بوس

کلی هم بهمون خوش گذشت.جشن

اگر عمری باقی بود و گوشیه در حال انفجارمم وقت کردم خالی کنم..حتما عکساشو اینجا اضافه میکنم دختر قشنگم..

 

                                               بوسبوووووووس به لبای قند و عسلتبوس

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)