نخودچینخودچی، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

دخی کیوت💗💗(نخودچی من)

یک ارمی و عاشق بی تی اس✨💜:))

هماتوم

1391/11/2 19:15
نویسنده : اری✨💜
679 بازدید
اشتراک گذاری

نخواستم تو مطلب قبلی ناراحتت کنم توی همون سونو که فهمیدیم شما چی هستی.دکتر گفت:وجود چند هماتوم.البته خودمم دیدم.بعدا هم سی دیشو تو خونه نگاه کردم راست میگفت.منم که اصلا نمیتونم نگرانیمو پنهان کنم تابلو!!!! فوری بابایی گفت:مگه دختر نمیخواستی پس چرا ناراحتی؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

دیگه مجبور شدم جوابو بهش نشون بدم.

خلاصه تا صبح صبر کردم.صبحی خاله سهیلا گفت بااستراحت خوب میشی و کلی بچه های سایت دلداریم دادن ولی طاقت نیاوردم.رفتیم پیش حجتی.

حجتیم با همون خونسردی همیشگیش گفت احتمالا سنگین بلند کردی یا ترسیدی.جفتت نشتی داره. داره خونریزی میکنه ولی چون وزن بچت خوبه فعلا مشکلی نیست ولی باید فقط استراحت کنی تا جذب بشه وگرنه تو دردسر میافتی.

این همه من مراقب خودم هستم.این همه خاله لیلاتو اسیر کردم بازم اینجوری شد.توکل به خدا .منکه از همون اول سپرده بودمت به خودش توی تموم دعاهام گفتم فقط سالم باشه.

بازم خداروشکر.

تو دخملی مامان خیلی برام دعا کن تا این 4 ماهم به خیر و خوشی بگذره و شما سالمو تپلی بیای تو بغلم.آمین.                                                                                                                     اینم جواب سونوگرافی که غمگینم کرد:  

 

 

                            سونو     

  

                                                                                    

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)