نخودچینخودچی، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

دخی کیوت💗💗(نخودچی من)

یک ارمی و عاشق بی تی اس✨💜:))

هفته 22

1391/11/2 19:38
نویسنده : اری✨💜
1,622 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پرنسس مامانی و بابایی.چطوری دخمل طلام؟

امروز دوشنبه اولین روز از 22 هفتته .22هفته شدی گل خانوم مبارکههههههههههه.4

کلی تکونات زیاد شده و مامان داره کیف میکنه حسابی..........لگد مالم کن مامانی 4 ماهه دیگه بیشتر وقت نداریا.!!!!!!!!!!!!!!از ما گفتن بود.ههههههه

 

مامانت دوباره سرما خورده.واییییییییییییی!!!!!!!!

یه سره آب چشمو دماغش سرازیره.سردردم که نگوووووو!!!!!.بیحالم که هستم.البته 5 روزه که اینجوریم.                                                                                                                                مامان مریضه

بالاخره تصمیم گرفتم آنتی بیوتیک بخورم.اونم با سلام و صلوات.البته دیگه خیالم راحته که شما گل مامانی دوران بحرانیتو طی کردی.بعدشم میگن ممکنه عفونت از راه جفت به جنین برسه و خدای نکرده باعث زایمان زودرس بشه.(خدا نکنه)

خوردمشون با یه عالمه لیمو شیرین و شلغم ایییییی!!!!!!!!!!

دو هفته دیگه عروسیه دختر عمته و من هنوز استراحت مطلقمو  و لباس نخریدم.

5شنبه رفتیم خونه مامانم.مادرجون اومده و دلش میخواسته من و خاله رو ببینه.طفلکی چقد پیر شده دلم براش میسوزه.خلاصه کلی گفت که به خودم برسم و مواظب خودم باشم.

دیگه جونم برات بگه: از بین 20 تا اسمی که به باباییت لیست دادم بابا سه تاشو کاندید کرد و روی اولی تاکید بیشتر داره.

" تارا"    یعنی ستاره. تا الانم 11288 تا در ثبت احوال کل ثبت شده.

"رونیکا" یعنی زیباروی.تا الانم 380 تا در ثبت احوال کل  ثبت شده.

"پانیذ" یعنی حبه قند. تا الانم 6812 تا تو ثبت احوال کل ثبت شده.

من پارمین و بنیتا هم دوست دارم.

نفس هم اسم قشنگیه .که باباییت دوس نداره.

حلا تو نازگل مامان هر کدومو دوس داری به دلمون بنداز تا صدات کنیم.اگه هم از هیچکدوم خوشت نمیاد فعلا new folder بمون تا بعدا خودت بیای و نظر بدی.هههههههههخنده             

 دخمل طلای مامان تو ای هفته:

 

27 سانتی متره و 450 گرم وزن داره.پلک چشماش تشکیل شده.و لوزالمعده اش هم به سرعت در حال رشد میباشد.

اینم عکس جنین 22 هفته مثل شما:

                                                 22هفته

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

هستی
2 بهمن 91 13:50
سلاممممممممممم
به به امیدوارم دوران حامگی را به راحتی سپری کنید
زایمان راحتی داشته باشد و مادر و فرزند هر دو سلامت باشند برای هم

اومدم برای یک ختم قرآن دعوت تون کنم برای سلامتی یک کوچولوی سه ساله به نام علی
http://termination.blogfa.com/
و همینطور یک جمع دوستانه کوچیک در این وبلاگ کار خوب داریم که آدرسش را این زیر می دم خوشحال می شیم شما کنارمون باشین اگر تمایل هم ندارین که انشاالله همیشه موفق باشید
http://kare-khoob.blogfa.com/