نخودچینخودچی، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

دخی کیوت💗💗(نخودچی من)

یک ارمی و عاشق بی تی اس✨💜:))

دخملم بامن قحره؟

1391/11/2 10:34
نویسنده : اری✨💜
341 بازدید
اشتراک گذاری

امروز 20 هفته شما تموم شد رفتی تو 21.

از صبح دلم گرفته بود تا آخر بعدازظهری سر یه حرف الکیه خاله که اصلا هم مهم نبود زدم زیر گریه.حالا گریه نکن کی گریه کن.

بعدشم داشتم با مامانم حرف میزدم که دوباره گریه ام گرفت.(ای بابا)

گلاب به روت انقد گریه کردم که دیگه بالا آوردم و اونوقت نشستم سر جام!!!!!!!!!

تورو خدا ببخش مامانی .میدونم اذیت شدی.ولی دست خودم نبود مامانو حلال کن .

تا سه ساعتم دیگه تکون نخوردی الهی فدات شم قحر کرده بودی عزیزم؟هی گفتم ببخشید معذرت میخوام برات شعر خوندم دیدم نخیر خودتو سفت کرده بودی یه گوشه و تکون نمیخوردی !!!!!ناراحت

شبشم بابایی اومد منو خاله رو برد خونه بابام.چون میخواست بره آش نذری بعدشم کوه.

انقد ناراحت بودم که باباییت چنین شبی پیشم نیست و تنهام .تا صبح خوابم نبرد.

صبحشم با مامانو لیلا رفتیم روضه امام حسن خونه منیر.کلی برای تو و برای نی نی همه ی دوستام دعا کردم و دوباره یه دل سیرم گریه کردم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)