نخودچینخودچی، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

دخی کیوت💗💗(نخودچی من)

یک ارمی و عاشق بی تی اس✨💜:))

تولدم مبارک

1391/10/26 18:22
نویسنده : اری✨💜
292 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامان قشنگم.

                               ع

18 مهر تولد مامانیت بود.مامانی امسال رفت تو 30 سال.و شما نی نی خوشمل من الان تقریبا یک ماه و

نیمه هستی و تودل مامانی جا خوش کردی.

کی میشه این 8 ماهم تموم بشه و بیای تو بغلمو یه گالمه ماچ آبدارت کنم!!!!!!!

امسال بر خلاف سالهای قبل تولد نگرفتیم ولی مامانم اینا شبش اومدن خونمون.خاله برام کیک گرفت

ومامانم یه بلوز.باباییتم یه گوشی موبایل و مقداری هم نقد. 

فرداشم خاله الهه(دوست جونیم)که 13 ساله باهمیم و خیلی ماهه با کیک و گل و یه گردنبند اومد .عمه

مریمم همون موقع با یه ساعت طلایی رسید.

شیشیکی واسه تو کادو نیاورد ؟؟؟؟؟؟؟؟گریه کردی؟؟؟؟البته الهه نمیدونست تو هم هستی.همون روز

بهش گفتم.

.

.

.

.

خودم برات کادو میخرم یه گالمه........کادوی تولد

 

بوس به لبهای قند عسلت.ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مرتضی
3 مهر 92 1:19
چه جالب 18 مهر تولد داداشمه به هر حال پیش پیش تولدتون مبارک مادر مهربون

...................
ممنون.