نخودچینخودچی، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره

دخی کیوت💗💗(نخودچی من)

یک ارمی و عاشق بی تی اس✨💜:))

34 هفتگی

1392/1/31 12:43
نویسنده : اری✨💜
2,533 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل قشنگم.

آخر ما سر از کار این دکترا و سونو و پری در نیاوردیم!!!!!

با حساب من 34 هفته و 5روزی

با حساب دکی 35 هفته و 4روز

با حساب سونو 36 هفته

واقعا نمیدونم!!!!!!!!!!

مامان جون خودت بگو عزیزم

چند هفته ای گلکم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

یادم رفت اونسری بهت بگم کلیه سمت راست شما دچار کمی هیدرونفروز شده.البته جای نگرانی نیست.بعد تولدت حتما پیگیری میکنم عزیزم. 

با حساب سونو شما دیگه باید تا 28 اریبهشت تشریف بیارین .اگه هم سزارین بشم که تا 18 اردیبهشت. 

بگذریم........اگه به من باشه که میخوام حالا حالاها اون تو حست کنم.

اینم عکس نینی 34 هفته:

 34

وایییییییییی یعنی الان شما اندازه یه طالبی خوشمزه شدی.به به!

نینی طالبی 

دیشب هوس آب طالبی کرده بودم ساعت 2 .باباییت میخواست بره بخره نذاشتم.ولی هنوز دلم میخواد.

اینم سونوی جنیین 34 هفته:

34

شما باید الان در حدود 2200 گرم وزن و45 سانتیمتر قد داشته باشی.و چروکهای پوستی در گردن زانو و مچهات ایجاد شده باشه.

 مادر جنین34 هفته:

دچار تکرر ادار بیشتر شده چون وزن جنین دیگه رو به پایینه و دردهایی در ناحیه کمر کشاله ران و استخوان ها دارد(که من از اول بارداریم داشتم.)

پادرد که نگو بیچارم کرده بخصوص شبا که رگ پامم میگیره.

نفسم درست نمیتونم بکشم.تهوع هم دوباره برگشته البته نه به شدت قبل.

دخمل طلام هم که انقد اومده پایین همش لای پام گیر میکنه میشینم میگم نکنه خدای نکرده این وسط نتونه خوب نفس بکشه.

راستی گلم اینم عکس شکم مامان که ماله هفته پیشه:

خودم

خوب من فعلا برم نمیتونم دیگه بشینم.

                                               "بوووس به لبای قند عسلت"

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)