نخودچینخودچی، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

دخی کیوت💗💗(نخودچی من)

یک ارمی و عاشق بی تی اس✨💜:))

یک ماهگی

1392/4/6 19:22
نویسنده : اری✨💜
336 بازدید
اشتراک گذاری

هورااااااااااااااااا.

دخمل گلم یک ماهه شدی.ماچ

الهی مامان قربونش بره.ممممممممممممممممماچ.

عزیزم امروز بردمت دکتر از اون دوتا دکتر قبلیت خوشم نیومد.امروز بردمت پیش خانم دکتر عتیق پور.

با اینکه 700 گرم اضافه کرده بودی بازم گفت طبق منحنی رشد کمهههههههههه!!!!!!!!!!

گفت شیرت کمه باید شیرخشک کمکی هم بدی.

من نمیخوام تو شیر خشکی بشی عزیزدلم.فک کنم اشتباه کرده.

5سانتم به قدت اضافه شده ولی دورسرتم کمههههههه.

عزیزم  منکه دارم همه ی تلاشمو میکنم از قطره شیرافزا و کپسولشو گرفته تا دلستر و رازیانه و زیره و سیرابی و آبگوشت ماهیچه که میخورم.همشم تو داری میک میزنی.تازه سینمم وقتی شیر نمیخوری چیکه چیکه هم میکنه .فک کنم دکی اشتباه کرده مگه باید یک کیلو نیم اضافه میکردی؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!متفکر

تازه بردمت بهداشت و ترازوی اونا 500 گرم نشون داد.ولی گفتن خوبه .بچه ها با هم فرق دارن .شیر خشک ندههههههه!!!!!!!!!سوال

اینم عکس یک ماهگیت:

یکماهگی

و ما به مناسبت یک ماهگی دخترمون شام رفتیم بیرون .من و شما و خاله وبابا.خوشمزه

یه رستوران لب رودخونه.وای چقد سرد بود همش میترسیدم خدای نکرده سرما بخوری.

اینم عکس اونجا .الهی مامان دور چشات بگرده که اینجوری به باباییت زل زدی:

رستوران پوریای ولی.نگاه عاشقانه دخملی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سمیه
8 تیر 92 15:43
آآآآآآآآآخی نازی گلم چه مامانیه منم 29 اردیبهشت نی نی م به دنیا اومد