نخودچینخودچی، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

دخی کیوت💗💗(نخودچی من)

یک ارمی و عاشق بی تی اس✨💜:))

مهارتهای سه ماهگیت

1392/6/18 2:42
نویسنده : اری✨💜
266 بازدید
اشتراک گذاری

صداهای از خودت درمیاری شبیه آغون.هورا

کاملا وزن پاهاتو تحمل میکنی.و در حالت خوابیده کف پاهاتم زمین میزاری.

دمر که میخوابونمت سرتو بلند نگه میداری و این ور و اون ور رو دید میزنی.ولی اصلا دمر خوابیدنو دوست نداری.

دستتو به سمت هرچی نزدیکته دراز میکنی 

خیلی دستتو میخوری هردوتاشو با هم با یه ملچ و ملوچ حسابیخوشمزه به قول باباییت مزه مرغ میدهنیشخند. بعدا عکشو برات میزارم.

وقتی بهت لبخند میزنم میخندی.کلا دختر خوشرویی هستی .اگه مشکلی نداشته باشی با هر پقی میخندی عزیزم.لبخند

برای چند ثانیه میتونی چیزی رو تو دستت نگه داری.

گوش شیطون کر  دست و پاشم چلاق ساکتیه کمی دل درداتم کمتر شده

آب دهنتم یه کله داره میرههههههههههه.بخصوص وقتی ما غذا میخوریمخوشمزه

وقتی از وضعیتی خوشت نیاد کاملا اعتراضتو نشون میدی.کلافه

یه کمی هم تازگی ها با بعضیا غریبگی میکنی ولب ور میچینی.قهقهه

راستی تا یادم نرفته به پهلو هم میچرخی.

و در آخر:

خیلی دلت میخواد حرف بزنی یه صداهای جالبی از خودت در میاری بعدش من میگم خوب بقیه اش و تو با خنده ادامه میدی.الهی مامانی قربونت بره.ماچ

مامانو دیگه کاملا میشناسی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ریحانه مامان نیایش
9 شهریور 92 2:24
سلام ..شرمنده مزاحمتون شدم توو یکی از تایپیکا نی نی سایت نوشته بودین که بچتون هیدرونفروز یا همون تجمع اب در کلیه داره..منم هفته 36هستم همین مشکل رو دارم ...میشه منو راهنمایی کنید ...

سلام.آره عزیزم داشت.ولی تو سونو آخری که دادم خوب شده بود و دکتر گفت حتما بعد از تولد چک بشه .ومن یه سونو کامل از شکم و لگنش انجام دادم و خداروشکر برطرف شده بود.انشااالله که ماله دختر شمام خود به خود برطرف میشه ولی جای نگرانی نیست اگرهم باشه با یه دوره کوتاه دارو برطرف میشه.

ریحانه مامان نیایش
9 شهریور 92 16:57
مرسی گلم..منم 34هفته که سونو رفتم گفت ورم نداره کلیه اش...ولی همون مقدار اب توو کلیه هاش بوود....مرسی عزیزم...خیلی ناآرومم..میدونم استرس بدتره..ولی آشوبه دلم...بچم پسره میگن خیلی شایعه...ممنون که جوابمو دادی.

عزیزم اصلا جای نگرانی نیست.بهش فک نکن .واقعا چیزی نیس.