نخودچینخودچی، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

دخی کیوت💗💗(نخودچی من)

یک ارمی و عاشق بی تی اس✨💜:))

96

1392/6/14 1:57
نویسنده : اری✨💜
271 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم.امروز نود و ششمین  روز از زندگیت بود.

برای اولین بار بعد زایمان رفتم آتلیه و عکس عروس گرفتم.کلی هم همراه داشتند .هم پدر من درومد هم تو.

الهی بمیرم بغله خاله بودی و یه بند گریه میکردی و منم میومدم بهت سر میزدمو شیر میدادم ولی نمیدونم چت شده بود فک کنم لج کرده بودی شیر نمیخوردی و گریه میکردی.

خلاصه 4تا 8 آتلیه بودیم.دلم برات کباب شده بود.آخه هنوزبرفک دهنت خوب نشده و اذیتت میکنه.

سه روز پیش با خاله بردیمت پیش دکتر ثقفی.آخه بهداشت تو دوماهگیت گفت دور سرت کمه.دور سره دوماهگیت 39 بود .سه ماهگیت بهداشت گرفت 39.5 .ولی دکی گرفت گفت 40 و خودمم گرفتم 40 بود.خداروشکر همه چیت خوب بود.

سه ماهگی دکتر:

وزن:6200

قد:65

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)