نخودچینخودچی، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

دخی کیوت💗💗(نخودچی من)

یک ارمی و عاشق بی تی اس✨💜:))

بالاخره چرخیدی و تولد بابایی و عکس

1392/6/14 1:38
نویسنده : اری✨💜
280 بازدید
اشتراک گذاری

امروز 12 شهریوره و شما 117 روزه شده.

خیلی وقته که به پهلو میچرخیدی ولی نمیتونستی غلت کامل بزنی و ماجرای غلت زدنچند وقت پیشتم که برات گفتمخنده.

دیروزم هی خاله میخواست به زور بچرخی که نمیچرخیدینیشخند

ولی امروز بعد اینکه شسته بودمت وتنها رو تخت گذاشتمت و رفتم دستمو بشورم دیدم داری گریه میکنی زودی برگشتم دیدم غلت زدی و رو شکم هستی ولی دستت زیرت گیر کرده  و داری گریه میکنیهورا

10 شهریور تولد باباییت بود و کلی برنامه ریزی کرده بودم واسه یه تولد سه نفره که خراب شد عصبانیعمه میخواست بره واسه آشتی کنون مارو هم برد و اونجا تولد گرفتیم.ناراحت

عیبی نداره.. این نیز بگذرد.... عمه جونیت خیلی حق گردن من داره وگرنه هرکس دیگه ای بود عمرا اگه میرفتم.

بگذریم امسال اولین سالی بود که تو تولد باباییت بودی پارسال تولد بابا تو هنوز جنین هم نبودیچشمک

(داشتی گریه میکردی رفتم از تخت آوردمت الان تو بغلمی وهی دکمه های کیبور رو فشار میدی و من هی از اول مینویسم.)بغل

یه لباس خوشرنگ مدیترانه ای داری که تا حالا نپوشیدی اونو تنت کردم  چقد بهت میومد ماچ. همه خونه بابابزرگت خوردنتخوشمزه

اینم عکسات تو اون لباس:

آرنیکا گلی

آرنیکا گلی

آرنیکا گلی

آرنیکا گلی

آرنیکا گلی

آرنیکا گلی 

آرنیکا گلی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)