نخودچینخودچی، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

دخی کیوت💗💗(نخودچی من)

یک ارمی و عاشق بی تی اس✨💜:))

گذران شب با دختر بهاری

1392/6/9 3:00
نویسنده : اری✨💜
258 بازدید
اشتراک گذاری

دخترک بهاری من معمول شبها بین 7 تا 12 چرت کوتاهی میزند و همین برای شارژ مجدد و شیطنتش کافیست.

از 12 به بعد شیفت شب من آغاز میشود .تا ساعت 2 که به هیچ وجه من الوجوه حتی اجازه نمیدهد از حالت نشسته و بغل تغییر مکان دهد.

بعد از آن کمکم کرخ میشود و چشمهایش خسته ولی چنان مقاومت شدیدی در برابر خوابیدن میکند که واقعا قابل تحسین است.چطور میتوانی ؟واقعا در عجبم!

خب میگفتیم...

ساعت از 2 گذشته ....

 بالشت بزرگی به تاج تخت تکیه میدهم و  کنار همسری که ساعتهاست در خوابست پاهایم را دراز میکنم و یک بالشت و تشک هم رو پاهایم میگذارم و مثل پاندول ساعت پاهایم را متناوب تکان میدهم و دختری لبخند میزند .

برایش لالایی میخوانم:

عزیز دردونه ام لالا 

گله گل خونه ام لالا 

بخواب نازم بخواب جونم

لالا  لالا   لا لا لالا و ......

و دخترک باز هم لبخند میزند و خیال خوابیدن ندارد.

ساعت 3 هم شد و دختری بازی میخواهد .تا چشمم به چشمش میافتد لبخند شیطنت واری میزند و من سریعا چشمهایم را میدزدم. ولی دوباره وسوسه میشوم و دلم لبخندش را میخواهد. دزدکی نگاه میکنم طفل معصومم زل میزند در چشمانم و با نگاهش التماس میکند که بیدار بماند.

ساعت 4 شد .کم کم کلافه میشوم و میگویم بخواب مادرجان! بخواب! چه میخواهی از این بیداریها؟.هیچ چیز در شب نیست بخواب !و او دیگر لبخند نمیزند و کلافگیم را میفهمد و با چشمان اشکی نگاهم میکند.

دلم برایش میسوزد ولی چه کنم باید بخوابد.

ساعت 5 است و چشمهایش گرم شده و پلکهایش سنگین  و دیگر نگاهم میکند ولی باز مقاومت میکند .

هوا کم کم روشن میشود و ساعت نزدیک 6 صبح است و دخترکم به خواب عمیقی فرو رفته است.

 

شب بخیر دخترکم !!!!!!!صبح بخیر دخترکم!!!!!!!!!!!اوه 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سجاد
27 شهریور 92 23:43
سلام .
بیاین تو و آهنگ جدید کلاه قرمزی رو دانلود کنین

...........
مرسی خانومی.
ولی از کجا؟؟؟؟؟؟؟