نخودچینخودچی، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره

دخی کیوت💗💗(نخودچی من)

یک ارمی و عاشق بی تی اس✨💜:))

هفته نهم

1391/10/12 11:31
نویسنده : اری✨💜
297 بازدید
اشتراک گذاری

امروز 30 مهر بود شما دیروز تشریف بردید تو هفته 9.البته دقیقش اینه که من رفتم تو 9 و شما توی 7.

تذکر:

(راستی یه تذکر لازم دیدم بگم:من خاطرات بارداریمو تا حالا تو دفتر مینوشتم الان چند هفتست  که دارم

وبلاگ مینویسم به همین دلیل تاریخهای من با وبلاگ جور نیست.) 

بگذریم....

الان اطلاعات هفته به هفته رشد تو رو از تو نی نی سایت و مجله نی نی مثبت بابایی دنبال

میکنیم.هرچیهم تلاش میکنم برم به جمع مامانهای نی نی سایت پیام تایید کاربریم نمیاد...

 

باباییت این روزا حواسش خیلی به منه .البته یه کم بهت حسودیم میشه.با اینکه به هم قول دادیم اول

عشقمون بعد چیزای دیگه ولی خب شایدم اینم از عوارض بارداریه هههههه.

من عاشق باباییت هستم .امیدوارم تو هم با اومدنت گرمای عشقمونو شدیدتر کنی .

 

خودم:

همه چی بو میده .صبحها که باباییت میخواد بره بوی ادکلن و ژلش پدرمو درمیاره ولی دلم نمیاد هیچی

بهش بگم.بوی یخچال و غذای گرمم که نگو ...گلاب به روت یه سره سرم تو دستشوییه و بالا میارم.

 

دیروز فشارم 14 بود دکترم نگران شد و گفت چه زود تو این هفته  هرروز بگیر اگه ادامه پیدا کرد برو پیش

یه دکتر قلب .باباییتم برام یه دستگاه فشارسنج خرید تا خاله لیلا مرتب بگیره.(گفتم بهت خاله پرستاره)

 

دکتر گفت باید واسه سلامت شما آزمایش NT بدم اولش یه کم ترسیدم گفتم نکنه سنم بالاست و یا

ضرری برات داشته باشه...

بعدش کلی تحقیق کردم دیدم نه برای همه بارداراست و هیچ ضرری هم برای شما عشق کوچولوی من

نداره. 

 

خاله لیلا سرما خورده فرستادمش مرخصی.

 

خیلی مراقب خودت باش همش 31 هفته مونده چیزی نیس زود تموم میشه.خوب رشد کن و حسابی

خوشگل شو و صحیح و سالم بیا پیشمون.

 

نخودچی: 

نخودچی ما الان 2.5 سانته و حدود چندگرمه

جنین 9 هفته

دنبالچه جنینیت کاملا از بین رفته و لب بالاتم شکل گرفته.قلبت به 4 حفره تقسیم شده و دریچه ها در حال رشد میباشند.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)