نخودچینخودچی، تا این لحظه: 11 سال و 7 روز سن داره

دخی کیوت💗💗(نخودچی من)

یک ارمی و عاشق بی تی اس✨💜:))

بهارمن .....بهار آمد.....

1393/1/2 13:33
نویسنده : اری✨💜
667 بازدید
اشتراک گذاری

سلامممممممممم گل بهاریه من.(اینو همیشه مامان زهره بهت میگه)

اولین بهار زندگیت مبارکککککککککک.

الهی 120 بهار زنده باشی مامان جون .

امروز 2 فروردینه.

دیشب خونه بابا رضا بودیم.

پریشب هم بعد سال تحویل رفتیم خونه مامانی.

سفره هفت سین امسالمونو با لباس شما ست کردیم.لباس شما سرمه ای.سفره هم آبی.ولی هنوز موفق نشدم از شما و سفره با هم عکس بگیرم.قبل سال تحویلی اومدم عکس برات بگیرم که از رو مبل افتادی پایین.الهی بمیرم برات.یه کوچولو هم زیر چشمت قرمز شد.....و کلا هر وقت لباس رسمی تنت میکنم یکسره اشک میریزی.اصلا لباس دوست نداری.بخصوص پیرهن.

یه تاج نوروز برات درست کردم.

آلبوم دیجیتال 50.50 مثلثی که خودم برات طراحی کردم حاضر شد .

یه تقویم چهارفصل برات درست کردم.

اینا عیدی امسال شما.

بابا هم نقدی بهت عیدی داد.

و چندتا تقویم آ3 هم واسه بابابزرگات و عمه هات درست کردمممممممم.

راستی یه سبزه هم با اسمت درست کردم.

عکس همشونو میذارمممممممم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)