نخودچینخودچی، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

دخی کیوت💗💗(نخودچی من)

یک ارمی و عاشق بی تی اس✨💜:))

سبزه آرنیکا

1393/2/26 14:35
نویسنده : اری✨💜
669 بازدید
اشتراک گذاری

امسال به عشق خودت 5تا سبزه درست کردم.یکیشم با اسم گلت.

ببخشید عکسهارو با تاخیر آپلود کردم.

 

آرنیکا وروجکی شده که نگو ...کلی هم کار عکاسی و خونه ...واقعا همش با کمبود وقت مواجه میشممممممممم

این سبزه رو به عشق خودت درست کردم کلی هم اون وسط شما شیطونی و خرابکاری کردی.قربونت برم الهیییییمحبت

 

 

این سبزه رو واسه رستوران بابایی درست کردم .باباییت کلی ذوق کرد و وقتی هم داشت میرفت با پای شکسته  ازش با سبزه هم عکس گرفتم.غمناک

 

 

این سبزه سرسفره هفت سینمون بود:

 

این دوتا آخری رم با بذرهای مختلف امتحان کردم.خندونک

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

سهیلا
19 اردیبهشت 93 23:10
سلام ای دختر زیبا پیشاپیش اولین سالروز تولدت مبارک... انشاالله همیشه سالم و شاد باشی ............ مرسی خاله سهیلا جونممممممممممم
مامان مهلا
26 اردیبهشت 93 17:19
ماشالله سبزه کارین خانوم سبزه اسم رو چطوری درست کردنین قالب در اوردین ؟خیلی خوشکله آخه ........... ممنون.دفعه اولم بود.با یونولیت درست کردم.خواستی بگو برات توضیح بدم خانومی.
raha
27 اردیبهشت 93 15:16
به به مامان خوش سلیقه و وقت دار . بوووسسسسس ......... وقت کجا بود خواهرجان.....با کلی کار خونه و عکاسی از خوابم همش میزنم