نخودچینخودچی، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

دخی کیوت💗💗(نخودچی من)

یک ارمی و عاشق بی تی اس✨💜:))

پارسال همین موقع...

1393/2/26 14:54
نویسنده : اری✨💜
300 بازدید
اشتراک گذاری

امروز 26 اردیبهشت93 است. دیروز که روز تولدت بود اومدم کلی از احساسم برات بنویسم که شما نمیذاشتی و هی گریه میکردی و خاله لیلاتم نبود نگه دارتت فقط دوتا جمله نوشتم.

همین ساعت پارسال از بیمارستان اومدیم خونه و فرشته آسمونی من واسه اولین بار پا به خونه خودش گذاشت.

واقعا احساساتی در من بوجود میومد که هرگز لمسش نکرده بودم .با تموم دردی که داشتم ولی شادی دیدن تو همه وجودمو پر کرده بود...

آخی چه زود گذشت دلم برای اولین باری که دیدمت تنگ شده اشک از گوشه ی چشمم سرازیر شده بود ...

الانم گریه ام گرفت .چقدر روزای خوبی رو باهات طی کردم.دلم واسه همشون تنگ شده...دلم نوزادیتو میخوادغمگین

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان مرجان
26 آبان 93 1:17
منم میخوااااااااااااااااام ...................