نخودچینخودچی، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

دخی کیوت💗💗(نخودچی من)

یک ارمی و عاشق بی تی اس✨💜:))

عکسهای 14 ماهگیت

1393/5/25 13:30
نویسنده : اری✨💜
671 بازدید
اشتراک گذاری

عاشق این ژستتممممممممممم تو عکس اولیمحبتبوس

این پیرهنتم خیلی بهت میاد....ماشااللهفرشته

بعداز ظهرها باهم میریم پیاده روی و شما حسابی تو پارک خوش میگذرونی..سرسره بازی رو دوست داری ولی از تاب میترسی..البته سرسره هم از پله بالا نمیری از خود سرسره میری بالاتعجبوچون من هی میترسم ازش عکس ندارم باید مواظبت باشم...ولی بالاخره یه روزی از این مدلتم عکس میگیرم.درسخوان...اینجا دوتا سی دی هم برات خریدم به اسم با نی نی   تنها سی دی هست که نگاه میکنی نه کارتون و نه هیچ برنامه تی وی رو نمیبینی

راستی واسه مامان یه کف مرتب بزن بالاخره ده کیلو کم کردم  و خیلی خوشحالم. با رژیم شیردهی و پیاده روی..خستهالبته هنوز به وزن قبل بارداریم برنگشتم ولی دعا کن زودتر برگردم خودم خیلی ناراحتم.دوست دارم باریک باریک بشم مثل همون وختا.گیج

....................................................

 

دخترم عاشق خیارهههههههههههههخندونک...میوه ها رو میگرده خیار پیدا کنه

 

خرداد ماه .....خونه خاله الناز با ثمین و سامیار...شبشم رفتیم مسافرت

 

پسندها (2)

نظرات (1)

فاطمه & فائزه
30 مهر 93 10:37
سلام.خدا دخترتونو حفظش کنه.ناززززززززززززززززی..اگه با تبادل لینک موافقید خبرم کنید.خوشحال میشیم به وبلاگ داداشی ما سر بزنید.نظر فراموش نشه لطفا