نخودچینخودچی، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره

دخی کیوت💗💗(نخودچی من)

یک ارمی و عاشق بی تی اس✨💜:))

بهمن 95

1395/12/27 2:13
نویسنده : اری✨💜
348 بازدید
اشتراک گذاری

سلامو صد سلام به فندق خوشمزه مامان..

میدونمم

هر چی بگی حق داری...خودمم نمیدونم چرا انقد وقتام کمه..همش کم میارم..هرچی برنامه ریزی میکنم بازم نمیشه...تونوزادیت با اون همه بیداری بازم برات مینوشتم ...سرکارم که پارسال میرفتم بازم میرسوندم خودمو به اینجا.....البته قبلنا خاله لیلا خیلی بدادم میرسید...و ابنکه یه دوستی میگفت...توو  یعنی مامان نرگست خیلی سعی میکنی همه رو راضی نگه داری  ..واسه همین وقتات همیشه پرت میشه...نمیدونم.  شاید راست میگفت...

بگذریم..

القصه

جون مامان برات بگه.

خوشمزه ترین توت فرنگی دنیا تو خونه ی ماست...با دیدنش قند تو دلم آب میشه و هر روز شیرین تر از دیروز.امشب یعنی الان که ساعت از دو و نیم هم گذشته.و خیلیم خوابم میاد ...بدجوری دلم یهو یاد اینجا رو کرد و بی معرفتیای خودم/...امروز 26 اسفند بود که تموم شد....

دیشب باهم نشستیم سبزه انداختیم...مثل پارسال یه مدل عروسکی مخصوص دخر خوشگل خونه..و چندتای دیگه.....و

 

از اتفاقهای مهم زمستون...

اول بهمن یه دختر مشکین چشم و مخمل مو بدنیا اومد به اسم بارانا....

بارانا خانوم دختر عمه مریم...همه کلی خوشحال شدیم و خداروشکر کردیم..

البته شما میگی خواهر منه...و کلی هم قربون صدقش میری..

بارانا گل بهاره تو باغچه گل میکاره..

یا....

نازبانوچه گل من دختر غنچه گل من ناز و ناز و نازی و نازییی...یه عالمه نازی میگی...

عزیز گوگا به پا کن..عزیز زوزو کرشمه...دلم شد چشمه ...از زبون شما بودا...

آخ تربچه..آخ پیازچه...اینارم با یه لحن خاص و عشوه بهش میگی که بیا و ببین..

ما هم چند روزی خونه مامان فاطی موندیم ..واسه همین من خیلی دلم براش تنگ میشه همش..روزای اول همش باهم بودیم...الهی این دختر ناز و زیبا سلامت باشه و 120 ساله بشه زیر سایه پدر و مادرش....

عکسای دو نفرتونو میزارم سری بعئ هنوز تو موبایله...

و در ادامه

خبر بد بهمن ماه 6 بهمن عمو اکبر خیلی ناگهانی فوت کرد...واقعا همه شوکه شدیم...من جای عموی نداشته ام خیلی دوسش داشتم..و اینکه زیاد با بچه های عمه مریم خودم باهم بودیم و کلی خاطره باهاشون داریم...واقعا غم انگیز بود.....دلم برای دختر عمه هام کبابه...طفلیا خیلی اذیت شدن و دارن میشن الان حدود دوماهه گذشته ولی هنوز باورش برای ما سخته چه برسه به اون طفلیا..خدا صبرشون زیاد کنه...خدا رحمشون کنه.....الهی آمین.

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)