نخودچینخودچی، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره

دخی کیوت💗💗(نخودچی من)

یک ارمی و عاشق بی تی اس✨💜:))

91.10.16

1391/11/18 13:23
نویسنده : اری✨💜
295 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دونه سیبم.چطوری مامان جون؟؟

مطمئنم با این همه تحرکی که ماشاالله داری خوبه خوبی و همه چی روبراهه.

قربونت برم الهی که صبحها گرسنه ای و انقد لگد میزنی که مامان پاشه یه چیزی بخوره.واقعا گشنته؟؟؟؟!!!!!آخه بعد اینکه یه چیزی مخورم دیگه آروم و قرار میگیری.ماچ

تازه اگه ناهارمم دیر بخورم که واویلاست تهوع شدید میگیرم تکونای شما شیطونم که دیگه نگو!!!!وایییییییی!!!!!!

خوشحالم از اینکه ابراز وجود میکنی و میخوای حقتو بگیری.تو این موردم فک کنم به خانواده پدریت کشیدی  مامان جون که شکمو شدی.هه هه هه ههههه.خنده

امروز حالم اصلا خوب نبود همش کسل و غمگینم.خاله لیلام فردا میاد.

راستی باباییت ورزشکار شده 4صبح جمعه میره کوه تا 10 صبح میاد.میخواد تا شما تشریف میارین یه کم لاغر کنه.منم هی حسودیم میشه!!!!!!!!من هی دارم چاق میشم اون هی داره لاغر میشه!!!!!!ناراحت

 

یادش بخیر قدیما هر جمعه با هم کوه میرفتیم.اونم چه کوهی!!!!!!!!!!!!!یه عالمه هم میخوردیم ولی یه گرمم اضافه نمیکردیم.یادش بخیر مادرجون دیگه پیر شدیم.لبخند

من دیگه باید برم الان میشینم برات یه قصه خوشگل میخونم بعدشم میرم نماز.

 

                                      "بوووووووووووووس به لبای قند عسلت"ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)