نخودچینخودچی، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره

دخی کیوت💗💗(نخودچی من)

یک ارمی و عاشق بی تی اس✨💜:))

روز دختر

1392/7/14 2:55
نویسنده : اری✨💜
483 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزدلم امروز روزه دخترههههههههههههه

و تو اولین روز دختریه که هستی.هورا

روزت مبارک عزیزم .قلب

من و بابابیت برات دست بند خریدیم.

اینم عکسش:

قربونت برم تا سه روز هی دستتو میاوردی بالا نگاش میکردی.

آرنیکا گلی

آرنیکا گلی

آرنیکا گلی

آرنیکا گلی

مامان زهره یه شلوار کبریتی مخمل واسه پاییز شما.یه روسری شالی مشکی هم واسه من.

مامان فاطی هم یه بلوز شلوار صورتی پاییزه.

دستشون درد نکنه.

بعدا عکساشم اضافه میکنم.

بوووووووووووس به لبای قند عسلت.ماچ

روز دختر

راستی وقتی اینو مینوشتم عمه هنوز نیومده بود.(عمه خودم)

اونم زحمت کشیده برات شلوار خوشمل خریدهههههه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

لیندی
16 شهریور 92 21:42
نرگس جون من لینکت کردم تا همیشه بهت سر بزنم تو هم اگه دوست داشتی منو لینک کن
نرگس پاییزی
7 مهر 92 16:10
مرسی عزیزم. منم لینکت کردم مهدیه جون.